2018. április 28., szombat

Samsung Galaxy S6 Edge Plus 32GB sok ajándékkal, karcmentesen, olcsón eladó. INGYEN POSTA - Jelenlegi ára: 63 000 Ft

Eladó a képeken látható Samsung Galaxy S6 Edge Plus 32GB kártyafüggetlen mobiltelefon.
Újonnan Én vásároltam itt Magyarországon 2015. 11. 11-én, nagyon vigyáztam rá. Kijelző, hátlap keret karcmentes, hibátlan. Most is 3m kijelzővédő fólia van rajta. Mindig tokban hordtam, nincs kopás rajta.
A kijelző jobb felső sarkában van egy kb 3mm-es pixelhiba újkora óta, ez a működését semmilyen formában nem befolyásolja, ezen kívül HIBÁTLAN.
Természetesen minden gyári tartozékát adom hozzá (töltő, headset, doboz, papírok, stb…
Ajándékba adok hozzá:
6 db kijelzővédő fóliát
1db kemény, átlátszó hátlapot
3 db TPU, szilikonos hátlapot
1db  fekete kihúzós tokot
Kérdezz bátran, minden kérdésre szívesen válaszolok.
Leütés után személyes átvétel Nyíregyháza környékén lehetséges, vagy utalás után vállalom az INGYEN POSTÁT értéknyilvántartással.

Jelenlegi ára: 63 000 Ft
Az aukció vége: 2018-05-19 19:03 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése