2022. július 6., szerda

Mobiltelefon Alcatel 1 5033 F új - Jelenlegi ára: 19 000 Ft

Eladó új Alcatel 1 5033 F mobiltelefon dobozában, nem volt kibontva. Készülékkedvezményként kaptam a szolgáltatómtól, de nincs rá szükségem, ezért értékesítem. A listaára 31. 000 Ft. Ehhez képest jóval kedvezőbb áron kínálom. Ez egy egyszerűbb fajta okostelefon, gyerek első okostelefonjának tökéletesen megfelel. A Telekomtól kaptam, de azt mondták, hogy kártyafüggetlen. Mivel nem bontottam ki, így nem készítettem róla fotót, az internetről töltöttem le egy fotót hasonló készülékről. A készülék színe fekete. Azokat az információkat adtam meg, amelyek a dobozán szerepelnek.
Csak személyes átvétel lehetséges Budapesten, készpénzfizetéssel. Tömegközlekedéssel jól megközelíthető helyre elviszem.

Jelenlegi ára: 19 000 Ft
Az aukció vége: 2022-07-07 03:48 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése